Min 360 Bolig App

”Min 360 Bolig app” er til dig, der bor i en af 360 North’s ejendomme. Med appen kan du indmelde opgaver til lejerservice og følge status på dem via en chat funktion. Du kan under community finde anbefalinger til restauranter, caféer, oplevelser og børneaktiviteter i København. Du kan tilgå rabataftaler og finde vores FAQ, der kan være en hjælp for dig som lejer hos os.

Appen bliver rullet ud til ejendommene i 360 North i løbet af 2019. Du vil i din ejendom ligeledes blive præsenteret for denne app og hvordan man opretter sig.

 

OPRET OPGAVE & KOMMUNIKER MED LEJERSERVICE
Du kan oprette en opgave og starte en chat med lejerservice ganske simpelt ud fra en række kategorier. Du har endvidere mulighed for at finde FAQ som kan være en hjælp for dig som lejer hos os. 

MIT HJEM
Du kan finde følgende dokumenter:
– Relevante foldere

RABATAFTALER
360 North har indgået rabataftaler, så beboerne får fordele.

KONTAKT
Under kontakter finder du info på dit ejendomskontor, åbningstider, mail og tlf.nr. Derudover kan der være akuttelefoner tilknyttet din ejendom og 360 North. Informationerne findes også på www.360north.dk under Beboerinformation

COMMUNITY
Se udvalgte restauranter, caféer, oplevelser og børneaktiviteter, der løbende vil blive opdateret. 

Det er frivilligt om du vil benytte vores beboer-app, når du indmelder opgaver.
Vi anbefaler, at du bruger appen, da det gør registreringen af opgaver lettere, hvilket betyder at din sag hurtigere kan behandles.
Du har selvfølgelig stadig mulighed for at sende opgaver til dit ejendomskontor via telefon/mail eller ved personligt fremmøde i åbningstiden.

Adgang til Min lejer app
Hvis du har brug for hjælp til at logge på ”Min 360 Bolig app​”, skal du skrive til lejerservice@360north.dk

Fejl i appen
Hvis du oplever fejl i appen, eller at information om dig eller dit lejemål er forkert, skal du kontakte lejerservice@360north.dk.

Generelle spørgsmål om appen og dens funktioner, kontakt lejerservice@360north.dk